فک و فامیله
اینجا همه چی در همه!!!!

شماره 2 u love me

به مامانم میگم سرم درد میکنه… میگه چرا ؟
میگم شاید تومور مغزی دارم …
میگه خفه شو ذلیل مرده … این حرفا چیه میزنی؟؟!!!
منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم !!! ….البته فکر کنما!!!



دیشب داداشم تو خواب هذیون میگفت و جیغ میکشید …
رفتم تو اتاق میبینم بابام بالا سرشه !!
میگم خوب بیدارش کن !
میگه بذار کابوسشو ببینه ،
اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک میگیره….
بزار سه بعدیشم ببینه…
فک و فامیله داریم!!



تو یه مهمونی زن عموم برادرامو دیده یکی یکی اسم میبره میگی ایشالا عروسی آقا ... عروسی آقا ... به من که میرسه میگه ایشالا لیسانس بگیری !
بابا به کی بگم درس چه درد من می خوره ؟
فک و فامیل داریم؟



دیشب بابام میگه برو از اینترنت لیست دارایی رو بگیر.میگم خوب پدر من باید سایت بدی .داری آدرسشو؟میگه آره.گفتم بده.با اعتماد به نفس فراوان گفت:www.com



با فک و فامیل ، نشستیم اسم و فامیل بازی کردیم ،
دائیم برای میوه با “ی” نوشته ” یه کیلو خیار ” !!!!!!
همچین هم اصرار میکنه درسته که آدم شک میکنه حتما راست میگه



به بچه پسرخالم ميگم اسم بابات چيه؟ ميگه: گاو!! ميگم: عيبه، مگه آدم به باباش ميگه گاو؟ ميگه خودش هميشه بهم ميگه گوساله پس حتما خودش گاوه ديگه!!
فك و فاميل منطقي داريم ما؟! قدرت استدلالش منو كشته!!







 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت20:11---1 مهر 1391
خیلی قشنگه
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 مهر 1391برچسب:فک و فامیله,ساعت 19:13 توسط ShiVa|


آخرين مطالب
» ثروتمند
» بخند بابا
» آمپول
» بخندیم
» یه کم بخند
» بخند بابا
» [;
» فک و فامیله
» اس ام اس فلسفی 91
» رانندگی
» عطر
» زمان مکالمه
» اخطار
» تست
» همه یعنی همه
» امتحان شفاهی فیزیک در دانشگاه
» آخیییییییییییییییییییییی
» شن
» امید
» مردم آذربایجان تسلیت
» درک کردن
» دنی و نامه
» خواجه عبدالله انصاری
» برق
» اس ام اس
» فک و فامیله
» آیا میدانستید؟؟؟ سری جدید
» متولدین کدام ماه ها بیشتر عمر می کننده؟!
» پندهای طلایی انیشتن
» گل عجیبی به شکل میمون

Design By : Pichak